Thursday 3 May 2012

On My Way to Shred my Body

Ecewahhh... Konon shred body..

Dah 3 hari aku buat JM 30 days body shred. I started the routine just after coming back from Kuching. Selepas aku berholiday sakan tak ingat dunia. 

On the first day, It really surprised me sebab aku leh abiskan routine tu. Of course la ade berenti2 but still boleh sambung2 sampai abis. Then on 2nd day kaki dah mula sakit2. Kata orang buat selang2 sebab kasi muscle tu recover balik. Ok aku cuba praktikkan nanti...

Lately banyak pulak travel kesana kemari.. Since March lepas balik dari Jepun, then bersambung Labuan. Lepas tu Kuching.. Esok aku nak balik kampung dah.. Lepas tu akan ke Kuching seminggu then sambung Labuan semula.. 

Huwaaa susah aku nak bagi komitmen kat Atkin. Sometimes penganjur tak bagi breakfast yang sesuai untuk Atkin. Biasa diorang hidang mee goreng.. kuewteow.. Meehoon.. Ermmm

No comments:

Post a Comment