Monday 2 April 2012

New Updates

Since Monday :: 26.03.2012:: Saya mulakan misi start over diet. Isnin makan lauk Imah.. Ayam masak merah ngan sayur ijau (tak ingat dah sayur ape.. bayam kot)..

Selasa : Pagi, telur, kol 10, 2 1/2 pcs chicken wing, snack, telur lagi, malam, ikan belanak masak kari, sayur ijau

Rabu : Pagi, 2 keping chicken slice, half boil egg 2 biji, sup ayam Imah.. Lunch, omelette (mix daun sup n mushroom), dinner ikan cencaru sumbat, bayam masak air.

Khamis : Pagi, kacang aje.. uwaaa laparrr.. Tengahri : Ayam goreng giant 2 ketul makan ngan mayonis, Malam, chicken wing 3pcs ngan mushroom soup(homemade ya!)

Jumaat : Pagi, half boil egg 2 biji + chicken slice 2, tengahari, szilling chicken, malam, chicken curry

Sabtu : Pagi + tengahri, garlic chicken... Malam Ikan parang masak lemak cili padi, ikan belanak sambal, sayur sawi goreng.

Ahad : Pagi, telur dadar (cendawan+chicken slice+cheese), tengahari, KFC OR 2 pcs, malam, Ikan cencaru sumbat+sayur bayam

Resipi from Cima+Sell.. Saya mix 2-2 resipi tapi saya guna mane2 bahan yang ade je...

sausage 1 (potong halus), Chicken slice 2 (potong halus), bawang putih, bawang besar, air, black pepper, garam (rebus semua ni lelama).. Lepas tu masukkan whipped cream & saya dash2 sikit rosemarry.. Herbs lain dah takde, belasah jela rosemarry..

Meriah lauk pauk setiap hari. Semalam ade yang kata saya kurus sikit.. Seriously?? Tang muka katanya, dah tak berapa lebar.. Emm okay.. TQ for the compliment. Gym blom stat lagi ni. Mesti abang gym tu pelik apesal saya tak muncul-muncul. Dekat sebulan kot saya ponteng gym..

Hari ni saya receive perjanjian jual beli rumah dari lawyer. Kene go through n sign then hantar semula kat peguam.. Gambar rumah pun ade receive dari adik.. :)

Sama kan sikit-sikit macam gambar sebelum ni??




No comments:

Post a Comment