Wednesday 5 June 2013

Siaran TV murah

Saya dah dengar tentang siaran TV murah ni dah lama. Hajat hati nak pasang kat kampung untuk emak ayah.. Tapi saya tak tau dengan siapa saya boleh berurusan & network internet kat rumah kampung saya ni sangat teruk. So pendam jela impian nak langgan siaran TV murah ni. Thennnn satu hari saya tengok adik saya guna internet dengan gembira siap bukak u tube bagai.. Saya terus la order 1 set untuk siaran ni.. Rasa berbaloi sangat.. Murah pun murah. Semua channel dapat termasuk First & Best.. Jadi dapat la mak & ayah enjoy favorite channel diorang. Ayah tengok sukan, mak tengok Bella.. Pelangi.. Bintang.. Citra what ever la.. Just name it.. Tapi of course most of the time ayah yang conquer TV.. hehehe

Boleh tonton semuanya dengan gembira yippeeee

No comments:

Post a Comment