Monday 3 June 2013

Into Cargo

Barang-barang dari Sandakan yang telah dimasukkan dalam cargo. Sangat-sangat banyak. Nasib ade bantuan dari Hub-b & staff cargo tu. Kalo tak confirm tak larat. Saya panggil Kak Aisyah, akak yang selalu tolong kemas rumah saya untuk datang pada hari kejadian. So mana-mana item yang saya tak moo bawak balik, terus bagi kat dia je.

Barang-barang yang super banyak
Sebelum semua barang di pack masuk kotak & dimasukkan dalam lori

Ruang tamu dah kosong.. Semua barang dah selesai dimasukkan dalam lori

Kosong... Kosong... Kosong...


Pihak cargo datang dalam pukul 10 pagi. Masa diorang sampai, terus diorang tengok-tengok barang saya & plan macam mana nak wrapping.. Diorang bagi saya kotak, untuk kemas baju-baju sendiri. Urusan sangat mudah. Mana-mana saya malas nak kemas, diorang suruh tinggal je. Biar diorang buatkan.. Kebanyakkannya memang saya tak buat sendiri. Tak larattt..

No comments:

Post a Comment