Friday 21 December 2012

Saya dah apply pindah

I've been busy sejak balik dari kampung 15 Disember lepas.. Harini bukak tab, tengok counter kat home screen, rupanya dah 27 hari saya jadi isteri orang. Sangat tak terasa.. Orang lain tak terasa sebab sentiasa ada romantic moment & unforgetabble moment bila suami sentiasa ada depan mata. Tapi saya berbeza... Sebab apa?? Sebab suami tak ada depan mata. Hari-hari call but end up like masa kami kawan + tunang. Malam tadi borak dengan Hub-b, dia pun mengeluh kenapa la kami ni kene berjauhan dalam waktu agak lama. Dia pun ada cakap yang kami berdua ni tak ubah macam zaman kawan & tunang. Bertelefon sampai tak tahu apa nak borak. Sebab kami tak ada sama-sama.

Kalau orang lain ade yang weekend family. they gathered every weekend. Kami?? Not even weekend or every forthnight. Sebulan sekali pun belum tentu. Tadi baru je habis RM198.00 untuk beli tiket balik kampung for febuari. Mac belum lagi, April belum lagi. Hopefully urusan mohon pindah dipermudahkan..

All this while saya sibuk menyiapkan surat pindah dan dah berjaya dapatkan kelulusan pengarah. Tanpa pengganti. Alhamdulillah. Urusan di peringkat pejabat kat sini sangat dipermudahkan. Harap-harap HQ boleh bagi kelulusan tanpa ada banyak kerenah.. 

Photobook Japan pun dah berjaya dicompile. All 40 pages dah berisi.. Tinggal 3 lagi photobook nak kene siapkan sebelum May2012. Kawin x 2 dan HongKong Macau...Kene kejar masa.

Sekarang saya mencari mood untuk update semua akaun kelab kakitangan. Niat di hati lepas dah selesai semua kira-kira saya nak letak jawatan. Sesungguhnya saya tak suka memegang duit orang. Saya tak termanage..

No comments:

Post a Comment