Friday 22 February 2013

Keterujaan Memborong dress

Saya sedang dalam mood mengumpul dress untuk dipakai sepanjang waktu mengandung ni.. Banyak dah baju yang dah ketat. Sudah la badan dah sedia besar, pastu bila dah ada Iman ni, lagi bertambah la saiz saya. Most dress yang saya pilih adalah dress yang saya boleh pakai semasa dan selepas deliver. Berdoa & berusahalah supaya badan tak terus membesar even lepas deliver..

Contoh-contoh dress yang saya dah borong..

Kemain nak merah.. Takpa kasi effect ceria

 

Saya berminat yang ini..............

 

Tapi terpaksa beli yang ni sebab yang atas dah sold out.. Sedeyy.... 

Harini saya balik kampung lagi.. Happyyyy.. Hajat dihati nak pi amik kunci rumah sekali, tapi apakan daya gomen blom settlekan bayaran dengan developer.. Jadi terpaksa tangguh ke bulan depan

Baby's current status : I'm 3 inches CRL and weight 1 ounce; My tiny unique fingerprint and all 20 teeth are formed! I'm 12 weeks & 3 days old,. Only  1903 days to go! 

No comments:

Post a Comment