Monday 11 February 2013

Dah mula terasa.....


Sejak awal mengandung haritu saya tak badan saya jarang menunjukkan sindrom "morning sickness". maybe ada tapi bukan yang agak serius like others macam muntah, takleh makan nasi, bila makan anything keluar balik. My body had been good to me since the moment I know I'm pregnant. Tapi recently tanda-tanda morning sickness tu dah muncul walaupun blom terlampau obvious. First time muntah adalah selepas saya makan buah tembikai & sekejap tadi saya muntah buat kali ke dua lepas makan kek kat secret receipe. Ohhh frust nyaaa..


Simptom lain yang melanda saya sepanjang 11 minggu (based on ticker pada saat saya menaip) adalah rasa lemah dan pening pada waktu tengahari sampai ke malam. Kadang-kadang pening tu datang.. Kadang-kadang takde..

My dear baby.. Please be strong and be good ya.. Kita kena kuat kat sini.. Kita berdua je..

Oh ye... Saya dah ada nama untuk baby.. Macam tak seronok nak communicate dengan dia panggil "baby" je.. So I decide a name yang suit for baby boy & baby girl dan panggil baby dengan nama tu.. Harap akan proceed dengan nama tu bila dia lahir nanti hehehe..


Baby's current status : I'm 2 inches CRL and weight 1/2 an ounce; I can swallow & my tiny tooth buds are forming! I'm 11 weeks old, only 203 days to go!

No comments:

Post a Comment