Thursday 7 February 2013

My Dear Baby


Hari ni ke Klinik Sarihani. Since dapat tau saya mengandung, saya tak pernah scan. Teringin sangat nak tengok. Ticker pun dah show kandungan saya 10w3d. So mesti dah nampak something inside my belly + fat tu kan.. Ehee..

Dalam pukul 1200 saya gi klinik ngan officemate. Sengaja ajak dia sebab nak suruh dia video kan the moment saya scan perut tu. Ye la kan, gambar memang kita leh dapat, tapi pergerakan baby dan heartbeat dia takkan nampak dalam gambar..

Urusan sangat mudah. Sampai klinik dalam pukul 1220 sampai klinik. Register dan tunggu. Ramai gak orang tapi tak terasa sangat menunggu. Bila sampai turn terus masuk.Explain a little bit my situation  & inform doctor yang saya nak scan.
 
My Dear Baby
Gambar baby saya..... Saya tak leh gambar perasaan saya masa tengok kat skrin. Doc tunjuk heartbeat baby.. Ya Allah... Bahagianya saya.. 

EDD : 3 tarikh berbeza..

1. 2/9/2013
2. 31/8/2013
3. 7/9/2013

No comments:

Post a Comment